Értékesítés támogatás
Úgy adj el, ahogy az ügyfeleid vásárolni akarnak. Az értékesítési csatornádnak tökéletesen tükröznie kell a customer journey-t.

Funnel Development
Újszerű megközelítésünk a márkaépítéstől a marketingen és az értékesítésen át az ügyfélszolgálatig mindent egyetlen értékesítési folyamatba integrál. Ezt a holisztikus keretrendszert nevezzük mi “értékesítési funnel”-nek.
A funnel development mindig egy audittal indul, amelynek célja a folyamat gyengeségeinek feltárása és priorizálása. Alulról felfelé haladunk az értékesítési funnel-ben, és egyenként bontjuk le a szűk keresztmetszeteket. A funnel szemlélet:
A funnel development mindig egy audittal indul, amelynek célja a folyamat gyengeségeinek feltárása és priorizálása. Alulról felfelé haladunk az értékesítési funnel-ben, és egyenként bontjuk le a szűk keresztmetszeteket. A funnel szemlélet:
- eredményorientált,
- praktikus,
- és pontosan mérhető.


Social selling
A social selling szolgáltatásunk segítségével megtalálhatod, és kapcsolatba léphetsz a potenciális ügyfeleiddel azzal a céllal, hogy értékesítést generálj. Bejelölő kampányokkal és rendszeres, direkt kommunikációval nagyszámú, megbízható kapcsolati hálót építünk ki a LinkedIn-en az értékesítőid számára, mellyel növelhetik a hitelességüket, és végül elérhetik az értékesítési céljaikat.

Lead menedzsment
A megszerzett lead-ekkel kapcsolatos folyamatok megtervezése nélkülözhetetlen a jól működő értékesítési funnelhez. A mérhetőség és ezáltal az optimalizálás érdekében elengedhetetlen a megfelelő lead menedzsment és az automatizálás kidolgozása már az érettség korai szakaszában. Csapatunkra ebben is számíthatsz!
- CRM adattisztítás és karbantartás,
- Lead kvalifikáció és lead scoring,
- Lead szegmentálás és listakészítés,
- Lead nurturing kampányok,
- Riporting,
- Inside sales szolgáltatás.

Sales Playbook
A Sales Playbook egy részletes útmutató, amely lépésről lépésre bemutatja, hogyan végezze el egy értékesítő az sales folyamatot. Egyfajta „játékstratégia”, amely a sikeres értékesítéshez szükséges eszközöket, technikákat és kommunikációs mintákat tartalmazza. Különösen a B2B tech környezetben értékes, ahol az eladási ciklus hosszabb és komplexebb.

Buyer persona-k
Az ideális vevők, döntéshozók részletes jellemzése

Értékesítési lépések
Jó gyakorlatok a prospecting, kvalifikáció, demo, ajánlattétel, és zárás fázisokhoz

Pitch sablonok és e-mail minták
Standardizált kommunikációs minták a hatékony kapcsolatteremtéshez

Tipikus kifogások és kezelési stratégiák
Gyakori ellenvetések és hatékony válaszok – hogy ne akadjon meg az ügylet

Versenytárs összehasonlítások és ellenérvek (”depositioning”)
Pozicionálási eszközök, hogy magabiztosan kezeld a versenyt

Sales támogató tartalmak
Prezentációk, esettanulmányok, use case-ek, termékbemutató brosúrák és videók

CRM használati útmutató
Gyakorlati útmutató az értékesítők CRM-használatához, lépésről lépésre



Channel marketing
Az értékesítési partnereket menedzselni és folyamatosan motiválni kell. Segítünk az indirekt értékesítési csatornáid – disztribútorok, viszonteladók, integrátorok – hatékony bevonásában és kezelésében. Szolgáltatásunk magában foglalja:
- partnerprogramok tervezését és megírását,
- új értékesítési partnerek toborzását és kiválasztását,
- partnereknek szóló marketing anyagok készítését,
- a meglévő partnerek (re)aktiválását, és
- közös marketingkampányok és események megvalósítását.
